Archive of ‘Wanita’ category

RAHSIA KULIT PUTIH ADIRA & EMMA MAEMBONG?

adira-1

Assalamualaikum

Uiii!laju je tangan korang klik kalau bab2 rahsia kecantikan artis tu kan?hehe.Well,ladies kan,ofkos la, semua nak cantik2, tak gitu?Cantiknye kulit dia!gebunya kulit dia!haaa…tu la reaction kita bila tgk kecantikan org lain kan?Then,tiba-tiba ada yg terus rasa rendah diri.Owh!aku ni tak cantik.Aku ni kulit tak segebu dia.Macam2 lagi la..!Rilex…ingat pepatah ni—> “Tiada wanita yang tidak cantik di dunia ni, yang ada cuma wanita yang malas!“.
adira-1

(more…)