Welcome Beautiful 2017!


Bismillah

Alhamdulillah,hari ni dah pun masuk hari ke-2 dalam tahun 2017 kan?Selalunya time-time ni semangat tahun baru sure meletup-letup lagi kan,penuh dengan azam baru,berderettt banq ang!!Hehe.Sama la, Kekyu pun sama jek.Kemain tulis azam baru.Tu yang tulis,yang dok berpusing-pusing kat kepala lagi banyak!Punyalah semangat,kannn?

Tapi tu lahh…Terlaksana semua ke tak tu,letak tepi dulu.Semangat tu paling penting.Paling tak pun kita dah mulakan tahun baru dengan sesuatu kan?Sekurang-kurangnya kita dah ada perancangan dalam hidup.Kita tulis dan dah nampak hala tuju kita.Kalau langsung tak fikir apatah lagi nak tulis kita akan jadi mcm orang yang jalan menononggg je,tak tahu nak pi mana, tak tahu nak buat apa.kannn?

Lebih kurang gitu la.

Kekyu ni pun bukanlah bajet gud-gud,hahaha! pesan kat diri sendiri gak ni.Apapun,kita cuba buat yang terbaik untuk diri kita ok?

15355693_1518028301546020_3819058186688770914_n

Mudah-mudahan tahun 2017 akan menjadi tahun yang lebih bermakna,lebih bahagia dan lebih berjaya untuk kita semua.Amin….Jom,melonjak lebih tinggi!^_^

Luv,

Kekyu

(Visited 33 times, 1 visits today)

One thought on “Welcome Beautiful 2017!

Leave a Reply to Tambah Tinggi Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>